poniedziałek, 2 września 2013

Dres - kolekcja jesienna ; )

Jesień nadchodzi nieubłaganie. Przychodzi czas na ciepłe bluzy, spodnie, kurtki...  Pora przejrzeć cieplejsze tkaniny. Pierwszy z "kolekcji jesiennej" ;) powstał czerwony a nawet mocno czerwony dresik w paski. Dzianina miękka, cieplutka, rozciągliwa. Pasków wydało mi się zbyt dużo na spodenki i bluzę jednocześnie, więc by przełamać tę "paskowatość" dołożyłam łączkę - cieniuteńka dzianina trykotowa. Było lepiej ale jeszcze jakiegoś koloru dla kontrastu mi brakowało by rozładować z kolei "czerwoność",  po szybkiej zabawie kolorami padło na granat. Wszystkie łączenia łączki z paskami obszyłam na granatowo ale było mi mało wyraźnego kontrastu doszły proste aplikacje ale o wyraźnym, granatowym  konturze. Czyli ponownie skończyło się na aplikacjach :D.  No i proszę jaki to ze mnie 'projektant", co bym nie wymyśliła zawsze kończy się aplikacją ;). A dresik prezentuje się tak:

Wykrój z ostatniej, wrześniowej Burdy - spodenki model 144, bluza model 143 ( zapięcie zmieniłam z guzików na zamek i nieco wydłużyłam tył )


Dzianinka w łączkę jest po prostu naszyta, nie ma tam żadnych cięć :)



Po raz pierwszy mam zdjęcia na modelce ( w końcu ). Idziemy na działkę zerwać jeżyny. Ula ze swoim wózeczkiem bez którego nigdzie się nie rusza czyli idziemy trzy kroki do przodu dwa do tyłu. Dobrze, że działkę mamy bardzo blisko, inaczej trzeba by było wyruszyć o 5.00 rano.... :D


Po drodze musimy sprawdzić każdy patyk i kamyk....


.... dotarliśmy... 


Jeżyn nazbieraliśmy mnóstwo, część do mrożenia a część w postaci musu do słoiczków :D









4 komentarze:

  1. Olu, zawsze jak do Ciebie zaglądam nie mogę się nadziwić Twoim umiejętnościom. Ten dresik chociażby. Toż to jest bajeczny strój. Nie tylko, że potrafisz uszyć takowy, ale zrobić go tak, że jest niepowtarzalnym dziełem. Wspaniale projektujesz ciuszki. Kreatywność dosłownie z Ciebie tryska! Normalnie sama bym chciała taki dresik :-) Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te ciuszki szyjesz! kolejny raz jestem pod wrażeniem! Znakomity dresik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo twarzowy komplecik, pasuje jak ulał. Nie tylko Ty tak masz, ja tak samo "krótko" chodzę z wnuczkiem - po prostu ciekawość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń