wtorek, 18 czerwca 2013

żyrafa

Żyrafa tym głównie żyje,
że w górę wyciąga szyję
                                                                                         Jan Brzechwa


Moja żyrafa jest  zielona do tego w kropki a żyrafie ciapki są w biało zieloną krateczkę, podkreślone jedynie jasno żółtym obszyciem. Nie chciałam wprowadzać zbyt dużo kolorów by nie utracić czytelności całej aplikacji ale może jednak powinna być bardziej kolorowa. Kontrastem są jedynie różki i kokardka przy nodze. Aplikacja powstała z użyciem flizeliny dwustronnej, podobnie jak myszka z letniego kompletu tym razem jednak wszystko jest z dzianiny. Cóż przetestujemy ile prań wytrzyma w stanie nienaruszonym, póki co sprawuje się bardzo dobrze. Biedronki są po prostu wycięte z tkaniny o takim wzorze i naszyte. Do kompletu powstały też zielone leginsy w kropki ale uznałam, że nie ma sensu wstawiać zdjęć, to zbyt proste szycie.
Bluza jest z cienkiej dzianiny, na chłodniejsze dni lub letni wieczór. Jest bardzo rozciągliwa mimo to zrobiłam zapięcie na ramieniu na wszelki wypadek. Nie raz już córka prosiła o przerobienie tworzących się"chomąt" w koszulkach więc byłam zapobiegliwa.
Wykrój powstał w oparciu o model piżamki z Burdy 1/2002, mod. 139. zmieniłam jedynie rękawki.




1 komentarz:

  1. Piękna! :)
    Uwielbiam połączenie białego z takimi żywymi kolorami, a sama żyrafa jest po prostu rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń